KRETA

Wiiieee om några timmar åker jag till Kreta! Ska bli så jäkla nice :D

Ska ha lite fys & stretch snart, sen middag o sen åker jag. Ska köra själv till flygplatsen i Skavsta, det är inte så långt så jag tror jag ska hitta. Har gott om tid på mig iaf så det borde vara lugnt :) Planet går vid 20.45 ikväll, så är framme på Kreta i natt. Kommer flyga själv eftersom jag bokade till min resa i efterhand, mamma och dom sitter på flyget right now. Så jag har allt lite resfeber.... hitta till flygplatsen, flyga själv, åka buss själv till hotellet mitt i natten i ett nytt land. Deee ni. hehe. Men det ska nog gå bra :) SOL & VÄRME, det ska ni gött!!!

Nu ska jag packa klart!

Puss&kram

Btw. Praktiken i februari är nu bokad. TRE HELA VECKOR I LOS ANGELES med dans dans dans. Gaaaaahhh :D Det kommer bli awesome! Jag längtar!

Men först.... Kreta ;)

Kommentarer
Postat av: emmie

åh vad kul med kreta! och LA!!!!!!!!! får man vara sjukt avis eller?:)

2009-09-11 @ 18:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0