Battle of the year

Hej mina kära läsare! (om jag har några kvar, är ju lite dålig på att uppdatera numera...)

Livet rullar på här ute på Åsa, hösten har kommit och likaså förkylningen. Tyvärr har jag blivit drabbad och det är väldigt frustrerande. Efter helgen bestämde jag mig för att vila ett tag, så har gjort det nu och kollat på dokumentärfilmer, suttit med på klass och antecknat och försökt hålla min hjärna uppdaterad och aktiv. På ett sätt va det bra att jag varit sjuk denna veckan för vi har haft väldigt otur med många inställda lektioner och fått ha egen träning istället. Så jag har inte missat så mkt schemalagda träningar iaf vilket är bra. Men tänkte försöka vara med imorn o se hur det känns. Vi ska ha marknadsföring först, sen House med Martin Ferretti och sedan DJing med Elvis. Så har ju en hyfsat lugn dag för kroppen imorn. Sen blir det dax att internet-checka in och packa väskan för på fredag morgon flyger nästan alla i klassen till Tyskland! Vi ska på Battle of the year som är Europas (tror jag) största breakingtävling. Det kommer bli en helt grym helg! :)

Nu ska jag gå o lägga mig så jag kan vakna upp utvilad och lite friskare imorn.

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0