Tillägnat Sara Lloyd

Jag har fått klagomål att jag är för dålig på det här, och det stämmer faktiskt. Så tänkte att jag skulle skriva lite grann iaf så Banks slipper gå in på min blogg varje dag o bara läsa "Hallöschen". haha.

Här uppe i Sköldinge flyter allt på. Det är mycket att göra, mkt träning, mkt dans :) Det som suger FETT mkt just nu är att jag är skadad..................... Det håller på att ta musten ur mig. Det är sjukt jobbigt att bara sitta och kolla på när alla andra tränar som djur och utvecklas.. Det har varit såhär i två veckor nu snart. Fast jag har iofs nästan inte suttit en hel dag, har varit med på det jag kunnat och kört fys o grejer så jag fortfarande ska vara igång. Det är min vänstra vad/benhinna som jag har ont i. Det är inget spec som hänt utan jag tror att det är någon form av överansträning plus träning i lite för små skor och utan mina inlägg i. Så har slutat använda dom skorna nu och börjat med inläggen igen. Smörjer med voltaren o vilar så mkt jag kan. Det börjar bli bättre så jag hoppas hoppas hoppas att det är över snart! Man gör ju liksom inget annat här ute än att hänger med klassen, dansar, pratar dans, tänker dans. Så det är rätt jobbigt att inte kunna vara med.

Förutom det har det varit några väldigt bra veckor nu efter lovet. Vi hade en skitkul halloween maskerad fest då jag va hon i exorcisten och helgen efter det hade vi ett stort jam här då musikarna spelade live. Det blev så grymt lyckat!! Helt sjukt va roligt vi hade det :) Sen har det blivit många filmkvällar, mycket mys och bus. I lördags cyklade jag, Hanna & Emil till en sjö och grillade pinnbröd och bakade chokladbollar och pratade om livet tills det blev mörkt och vi fick cykla hem igen. Det var såå mysigt. Men ännu mysigare blev det sen då vi var några stycken som tog sovsäckar o madrasser o la oss på taket på ett hus o kollade på stjärnorna i flera timmar. Vi såg hur många stjärnfall som helst.

Nej nu behöver jag sova, har inte fått så mkt sömn på ett tag, och imorn börjar vi tidigt.
Jag har köpt en ny mobil också btw, med touch. haha. det är gött!

Natti natti.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sara Lloyd

TACK TACK TACK!!! =) haha.. mkt mys och bus gillade jag.. blev grymt nyfiken också.. känns som att vi har en del att prata om nästa gång vi ses! Puss och Kärlek från din alldeles egna Banks.

2009-11-27 @ 00:18:43
Postat av: Malin

OMG Elin Karlsson har köpt ny mobil, det som jag har väntat på 2,5 år nu. hahaha!

Saknar dig så jag dör!

PUUSSSSS på dig mitt hjärta!

2009-11-29 @ 22:24:35
URL: http://malinarnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0