Hallöschen

Helgen har varit livad. I fredags var halva klassen i Västerås o kollade på breaking SM. Alex & Yannick va med och tävlade o va jätteduktiga, o vi andra va så stolta så :) Senare på kvällen åkte jag hem till Amanda i Strömsholm o sov över, det var mysigt!
På morgonen tog jag en runda i Västerås på jakt efter kläder till kvällen, men det gick sådär. Jag tog tåget tillbaka till skolan och tränade house med Samar & hennes syster. Skitbra träning! Sen bjöds det på en härlig stund av mat & vin av Samars vänner. Efter det var det dax att klä ut sig. Jag var utklädd till tjejen i Exorcisten och en tjej på skolan hjälpte mig med sminket. Det blev rätt bra faktiskt =) Det blev en galen kväll, riktigt kul men det hände en del skumma grejer.. 


Idag har vi sovit ungefär halva dagen, ätit pizza & kollat på slutföreställningen från DC på film. Den va så bra o jag saknar mina fina klassisar jättemkt! Jag saknar att dansa jazz, balett & modernt med för den delen....! DET ska jag göra mkt i LA när vi ska dit :)

Nu ska jag sova. Vi ska upp tidigt imorn o in till stan för ett möte med en kille om studiecirklar som vi ska starta i vår klass. Sen har vi dansproduktion och efter det fyra timmars breaking! oohh yeaah.

Natti natti.
Puss!


Kommentarer
Postat av: yohannanas

snygggging :) miss yaa! POSS

2009-11-09 @ 20:50:39
Postat av: Malin

Saknar dig min bästis!

Jag lyssnade på Hansons julskiva igår och tänkte såklart bara på dig & måsen, härliga tider:)

Love/Mallan Brallan!

2009-11-10 @ 22:46:30
URL: http://malinarnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0