Snart så

Snart så är skolan slut, vi har bara en vanlig dag kvar. På onsdag är det avslutning med middag, brännboll o fest. DET ska bli nice. Sjukt vemodigt för tillfället bara att det är så lite kvar.. Jag har inte varit med o dansat idag heller pga mina utslag... Gick till doktorn för tredje gången idag eftersom jag inte fått nåt bra svar på vad det är för något. Olivia tyckte att det inte var mer än rätt eftersom jag betalat så mkt pengar! haha. Så hon följde med mig dig o hjälpte mig föra min talan. Hon är för söt :D
Jag fick iaf en bra doktor den här gången! Han sa direkt vad det var, de andra typ bara "hmmm vet inte riktigt vad det kan vara". Nån slags nässelutslag är det, så jag fick kortison-tabletter som jag ska ta fem om dagen. Plus att jag har fick några i lördags mot klådan. De första blir man pigg av o de andra trött, så jag känner mig helt groggy i skallen. hehe. Men det hjälper iaf o det är sjukt jävla gött! JAG VILL KUNNA ÅKA MED TILL TUNISIEN PÅ FREDAG. Och dansa imorn egentligen!! men det blir nog bara att jag är med när vi ska visa upp solona och sitter resten...

Anyway. Efter skolan idag gick jag o Olivia en runda i affärer o kollade. Shit va det är mkt jag vill ha! Men får hålla i börsen nu tills vi har varit utomlands och shoppa upp det som blivit över när vi kommit hem :P


Från Beyonce konserten i onsdags :)

Nu ska jag & jojjan kolla lite på Sex and the city o bara CHILLA. Det har vi inte gjort en enda dag sen vi kom hit, har varit hemma så himla sent varenda kväll. Så det ska bli skönt :)

Åh vad jag tycker om Olivia, Hanna & Sofia. Fan va glad jag är att jag träffat dessa underbara människor, vi ska ha det så jäkla härligt i TUNISIEN :D

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0