Imorn åker vi!

Det är helt sjukt, imorn åker vi till Tunisien. Det ska bli så jäkla kul :D Vi fyra är så sjuka ihop så det kommer bli en spännande resa med andra ord. 31 grader hade det varit idag, det inte fy skam det!

Josse kommer upp imorn för att hälsa på nån aupairkompis som bor här så ska äta lunch med henne i stan imorn innan vi flyger iväg. Flyget går inte förrän vid tio på kvällen så det är chill :) Får se om jag hinner ta en fika med Klinie också?

Avslutningen med DC igår var jättekul. Vi ägde lätt med vårt Mehedeby-lag. YEAH. Det blev middag på ett asiatiskt ställe på Rådmansgatan och sedan fest på DC. Sjukt kul! Ända tills jag blev alldeles för sentimental o började böla... haha. fast jag var itne ensam så :P

Nu ska jag packa i ordning det sista, hänga upp lite tvätt o sedan sova och vänta på morgondagen :)

Ha det nice. Puss & kram


Kommentarer
Postat av: emmie

nu får du faktiskt ta och uppdatera lite elio! :)

2009-06-13 @ 18:42:21
URL: http://emmiemagnesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0