Helgen

Fredagen var slapp o skön, i går sov jag till tolv, dansade med Therese och kollade på Semestersvenskar. Jag blir så himla sugen på att åka utomlands varje gång jag ser på det, nästan så jag mår dåligt! haha. så mkt vill jag utomlands just nu... till VÄRMEN.

Igår kväll kom Sofia & Josse hit och kollade på Melodifestivalen med mig, Therese, Jessica & Gustav (Jessicas kille). Efter mello hade vi förfest här hemma med vin, dans, musik & Filippa Bark :D Sen åkte vi till Göta Källare där vi dansade hela natten lång!

Idag har det bara blivit chill här hemma, har försökt börja lite med solot som vi ska göra till fredag, kollat på Björnbröder och lite Heroes. Jag glömde min mobil i Josses väska igår så har inte haft telefonen på hela dagen, känner mig så sjukt isolerad. haha. Men hon ska sova här i natt och hon o Therese kommer om en stund så då får jag min älskade telefon igen. Josse är för övrigt med i det nya programmet Wipeout på kanal 5. Check it out!

Nu ska jag bädda ner mig o se på lite Beck.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0