Torsdag

Åh jag måste ta tag i mig själv o packa, för jag åker nämligen hem imorn! Det ska bli så underbart, jag saknar min familj så himla mycket. Det är mycket jag ska hinna med när jag är hemma och många jag vill träffa. Den största anledningen att jag åker hem är ju för att vi måste repa repa och repa till onsdag då vi ska va med på galan i Karlshamn. Therese blev vår räddare i nöden och ska vara med nu istället för Amanda som inte kunde vara med. Tror det kommer bli skitbra trots omständigheterna :) om hon bara blir bra i sin rygg då vill säga, Thomas och hon skulle göra ett lyft i en dans i skolan idag och han tappade henne så hon flög i golvet och ryggen knakade till som bara den. Jag har masserat henne nu ikväll så hoppas det hjälpt lite iaf!

Imorn ska vi visa upp solot som vi gjort till en speciell person i klassen som Annette delat ut till oss. Den personen vet itne om det alltså, så jag vet inte om vem som ska dansa till mig och den jag ska dansa till vet inte om att den ska få ett solo av mig. Ska bli spännande, känner mig lite oförberedd dock för har inte hunnit öva speciellt mkt, men det blir nog bra.

öööh Marre tvingade oss o ha en cypher i skolan idag.... jag hatar det, särskilt när det är breaking då som inte är den starkaste sidan hos nån av oss i klassen. Visst det är bra så man får träna sig på det, men aaahh det är så läskigt!! Förra veckan då vi gjorde det väntade jag typ till sist innan jag gick in i ringen och blev nervös som fan, men denna gången gick jag in först och fick det överstökat o va sjukt nöjd sen. haha. så får försöka köra med den taktiken istället, känns något lättare då.

Nu ska jag packa och sen dra mig till sängs.

Va det imorn Benke från Bounce skulle komma o prata? hoppas det :) vi har iaf akrobatik imorn med Olle också för Anna Karin skulle vara ledig, sen har vi solo uppdansning och sist popping. Sen ska jag flyga heeeeem! på fredagen den 13e.... scary.

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Hinner vi ses nått nu när du är hemma?



Löve you!

PUSS

2009-03-12 @ 22:16:45
URL: http://malinarnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0