Orkar inte blogga

Nej jag är inte så bra på o blogga just nu, känner inte att det ger mig nånting så lika bra o låta bli typ. Fast kände att det var dags att skriva nånting iaf så ni inte tror att jag gått o dött...!

Förra veckan var tuff... Mycket träningsvärk, mycket dans, rep, tidiga morgonar och sena kvällar. Dagarna var väldigt långa, men dom hade sina glimtar och det känns bra att  jag tog mig igenom hela veckan så bra. Fredagens sista lektion i House var grym. Tycker house är sjukt kul!
Fredagskvällen var lugn med Lets dance här hemma. I går var jag, Jessy & Therese inne i stan på en shoppingtur, det var mysigt! Kvällen började med förfest här hemma, Lina & Frida kom hit också, sen gick vi ut på Laroy på Stureplan. Det blev en flummig och kul kväll! Träffade på Adam i "Eva & Adam" på Laroy. haha. det var kul.

Sommartid nu ju, fattade ingenting i natt. Stället var öppet en timme längre tror jag, märkte att klockan var sjukt mkt när jag kom hem. haha. Har sovit länge idag, städat här hemma, börjat läsa Stig Larssons "Män som hatar kvinnor" och kollat lite på Grey´s Anatomy. Möjs! Sängen nu. Ännu en hård vecka framför oss i skolan, men man börjar se ljuset i det mesta nu! På fredag åker jag hem till Blekinge för då börjar det otroligt efterlängtade PÅSKLOVET!

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Malin

åå jag önskar att jag hade varit med på laroy i lördes saknar att partaja med dig baby:)

VI syns snart å då ska vi ha skoj.

Längtar efter dig elio.

Du är världens bästa!

PUSSSS

2009-03-30 @ 12:44:53
URL: http://malinarnesson.blogg.se/
Postat av: Nitania

Hejsan! Nu har jag startat en ny tävling. Nu har du chansen att vinna en röd digitalkamera från Samsung S630 Fantastiskt va? Även hela 14 tröstpriser utlovas! Delta nu: http://nitania.blogg.se/2009/march/utkast-ny-tavling.html

2009-03-30 @ 13:02:00
URL: http://nitania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0