Måndag

Nu är allt som vanligt i skolan igen, vanliga lektioner och samma lärare som vanligt.

Fast allt är inte riktigt som vanligt, det repas för fullt eftersom vi har uppdansning på onsdag. Då ska vi visa alla koreografierna vi vill ha med i föreställningen så får lärarna avgöra om de får vara med eller inte. Vi har tur som inte har så många nummer med medans förberedande nog får gallra ut en del av sina. Det ska bli så skönt när det är över iaf för det känns som om mitt huvud håller på o sprängas just nu av alla danser.

Jag har den här showen hemma den 18e hängandes över mig också vilket gör mig ännu mer hjärntrött. Jag måste koreografera en dans till helgen o lära ut den, plus öva in de andra numrerna som vi ska ha med.

Vi ska även göra ett solo tillägnat en varsin person i klassen till nästa fredag. Jag som hade fått för mig att det var flera veckor tills det skulle vara färdigt men det fick jag reda på idag att så va det minsann inte! Men det löser sig! Det är ju roliga grejer alltihopa så det är ju inte det, mer det att det blir så tidspressat allting och man har "många bollar i luften".

Yeeye. Imorn kommer Malin upp hit :D På onsdag ska vi gå o se Svansjön :) Skulle ju lekt med henne hela helgen också men det verkar som att jag & Amanda måste åka hem då istället o repa.... Så himla tråkigt, det är inte varje helg Malin är i Stockholm liksom.....

Nu ska jag iaf sova, blir att gå upp tidigt imorn med för rep innan skolan. Jag sov hos Klin på Betel natten till idag med förresten! Gillar den skolan jättemycket, så mysigt när alla bor där och det blir en sån härlig gemenskap :)




Bilder från skolan



Klin ringde nyss o spelade denna låten för mig, hon är på John Legend konserten :)

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Malin

Bara så du vet elio så stannar du i stockholm för annars lackar jag!! Vi ska ha en toppen helg, du jag å amanda alltså inget sölvesborg för er del. Bara så du vet. Jag varnar dig ifall du åker. jag säger upp vår vänskap!!!!!!



ÄLSKAR DIG!

PussPuss

2009-03-03 @ 08:34:11
URL: http://arnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0