Ibland är världen liten

Dagen idag har bestått av dans. Som vanligt fast lite mer, är så himla trött nu!

Var i skolan åtta o började med mitt solo, och resten av dagen hade vi street, balett, jazz & street med Sabina :) Efter skolan stannade jag & Therese kvar en o en halv timme o koreograferade till galan nästa vecka. Jag säger bara en sak, panik! haha. fast det känns som att pusselbitarna håller på att falla någorlunda på plats nu iaf och det är ju bra. Nu måste vi bara öva ihop skiten o bli tajta. Men det fixar vi ;D Kom gärna o kolla, onsdagen den 18 mars i Karlshamn! Ring turistbyrån på 0454- 81203 för biljetter.

Jag träffade på en tjej i skolan idag, jag har hört henne prata i omklädningsrummet ganska ofta och tänkt att denna tjejen måste komma ifrån Karlshan, hon har verkligen låtit som hon haft den dialekten. Jag har ju aldrig snackat med henne så har inte förmått mig o fråga. Men idag satt hon o pratade med några andra från förberedande o då passade jag på, och visst hade jag rätt! :D Jag frågade om hon kände Sara & Elin och hon hade tydligen ridit på Janneberg med Elin. Vi pratade vidare lite till o så frågar hon om jag vet vem Amanda Althen är. Jag bara jooo det är min bästis typ :) De hade tydligen jobbat i samma stall för nåt år sen. Så sjukt! världen är verkligen liten :)

Nu ska jag soooova, det känner jag mig förtjänt av. Har inte bestämt om jag ska vara i skolan tidigt imorn, får klura på den saken!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0