Hem ljuva hem

Nu är jag hemma! shoooho :)

Åh vilken nervositets-dag det har varit idag, jösses. Det där förbannade solot!

Jag var i skolan kl 8 och övade på det, och Therese var med också så vi övade allt inför galan på onsdag också. Halv tio hade vi teori med en man som pratade om ljus och lampor på föreställningar o sådär, kände att jag inte orkade koncentrera mig på det alls idag, så skrev lite lappar till Sofia istället. haha.

Efter det hade vi akrobatik med Olle, det är så roooligt. Så länge man inte gör allt för läskiga grejer :P Sen hade vi lunch och sen var tiden inne.....! Jag valde att börja så jag kunde slappna av sen, annars sitter jag bara o stressar upp mig och kan inte koncentrera mig på hur de andra dansar. haha. måste fan lära mig att tygla det där... Iaf så hade jag gjort mitt solo till Busayo :) Hade inte förväntat mig en sån stark reaktion, hon blev jätterörd och grät och ville inte sluta krama mig. Det hade liksom inte gått upp för mig innan hur personliigt och fin den här läxan var, men jag förstod det sen när alla fortsatte dansa, jag satt själv och bölade flera gånger.
Det är på såna här lektioner som man känner riktig kärlek för dansen! Det är så skönt :) och vi i klassen kommer varann mycket närmre och allt känns liksom bara så mkt bättre! Det var lite tråkigt o missa sista lektionen sen för man ville liksom bara dansa vidare. Meeen jag var ju tvungen att hinna med mitt flyg, och jag lyckades klara mig hela vägen hem oskadd trots att det är fredagen den 13e :)

Har myst med familjen, ätit världens godaste soppa som mamma gjort och kollat på Lets dance. Känner att det är dags att krypa till sängs nu, är helt f'ärdig! Ska ju upp i hyfsad tid imorn och klippa mig och sen repa med Linn & Kristina.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur gick showen baby??

Saknar dig!

PUSSSPUSSS

2009-03-19 @ 16:35:32
URL: http://malinarnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0