Fredag


Mina roomies


Ikväll har jag & Jessica haft fredagsmys här hemma, Therese är ute och rumlar. Det skulle jag & Malin med varit ikväll egentligen men hon är jättesjuk. Kan knappt prata för halsen är svullen och har spytt flera gånger :S Så himla tråkigt! Hon sov över här natten till idag med och jag var orolig att jag blivit smittad, mådde sjukt illa idag, men ingenting har kommit upp än iaf och det är jag evigt tacksam för!! Har vädrat allt här hemma, tvättat och bytt lakan och gjort allt för att få ut de små räliga bakterierna.

Så det blev en hemmakväll istället med film & Lets dance idag, inte så dumt det heller :) Hoppas bara Malin blir bättre nu så vi hinner ses mer innan hon åker tillbaka till Skåneland! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0