Från kaos till gidd

Nu börjar det äntligen kännas som att det här kommer att gå bra! Jag har lärt Therese de två danserna jag hade idag och så har vi kollat på filmen jag filmade hemma sist och lyckat luska ut en dans till. vi är så bra! haha. Imorn är det ledigt i skolan mellan 8 och halv 10 på kvällen så jag hoppas ingen annan kommer o bokar den salen nu, isf ska vi va där o köra igenom allt imorn och fortsätta med den andra dansen. yeeees thats the way it is :)

Nu blir det sovet! Rep imorn bitti med Kristins gott och ont dans sen har vi street med Talia, breaking, street med Robban & balett.

Försöker få fatt i Erika nu med, hon är tydligen uppe i Stockholm hos sin syrra denna veckan så om hon kan imorn ska jag försöka klämma in en fika med henne efter die schule :)

Natti natt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu har jag ny blogg.. Kolla in den:)

PUSS&KRAM

2009-03-12 @ 12:29:57
URL: http://malinarnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0