Lite bilder

Lilla Emmie som inte har inskaffat sig en facebook än ville så gärna att jag skulle lägga upp bilderna från oss från i fredags när vi hade en miniförfest hemma hos mitt efter Johannas student och innan Hanöhus. Så varsågod :)








Resten av bilderna får du se på facebook Emmie ;)

Som ni ser var peace-tecknet väldigt populärt för kvällen. Det var min lillebror Victor, som är med på några av bilderna, som sprang ner o hämtade en kamera och lekte paparazzi under kvällen. Och innan varje foto (om man inte redan var beredd med tecknet) sa han "gör såhär" och så visade han peace tecknet. haha. vet inte vad han fått det ifrån, det var liksom inte så att vi började göra det först o han hänkade på utan så fort han kom med kameran och skulle ta första bilden sa han det. haha så söt. Man märkte också hur snabbt han tog efter allting som vi gjorde, jag hade ju passat honom hela dagen och han fick följa med till utsparken och hem på Johannas student och vara med oss och förfesta. Så han blev en i gänget tillslut ;D




Lite bilder från Johannas student också :)

Nu blir det jobb i butiken resten av dagen. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0