Idag

Snart ska jag gå ut o lägga mig i solen, det är jag så jävla förtjänt av! Har jobbat hela helgen från 8.45-18 och är helt slut! Jag passar ju dessutom Amy, vår hund hos pappa, så jobbet är inte slut när jag slutar jobbet om man säger så... meeen det är inte så jag klagar för det är tråkigt bara att jag är så jäkla trött. Igår efter jobbet va det träning... sen kom Lloyd Banks hit :D Älskar den kvinnan!! Hon är en riktig pingla, henne får man vara rädd om :) Jonas & David var ute o cyklade och kom hit på en fika mitt i natten. Det va möjs!

Idag blir det träning kl 1, så hinner inte ut till sandviken som jag önskade. Får hoppas jag kommer dit imorn, iaf på onsdag för då är Lloyd Banks ledig och då har hon smidit stora planer för oss :D

Blir inget uppträde på Killebom eftersom vi inte kommer hinna bli klara tills dess, men kom gärna till Kristianstaddagarna och kolla på oss på fredagen & lördagen nästa vecka!

Nu ska jag ut o steka i solen några timmar innan träningen.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

I LOVE YOU TOOOO min fina snälla elin =)

2009-06-29 @ 21:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0