Trött

Åååh ja vad trött jag är idag.... Har inte återhämtat mig efter helgen ännu. hehe.

Har varit o ridit en sväng med Amanda :) Skulle åkt till Banks nu ikväll men tar det på onsdag ist! kommer nog köra av vägen annars :P får bli en film här hemma med mig själv innan jag stupar ist. Ska ju jobba heeeela dagen imorn o resten av veckan med.

Imornkväll ska jag o Emma kolla på resor. Hmmm jag kan inte bestämma mig hur jag vill göra!! Antingen åker jag en vecka till Summerdrop i Malmö på ett grymt roligt dansläger o dansar för grymma dansare i en hel vecka, eller åker jag med Emma till antingen Kreta eller Ibiza o solar o dansar hela nätterna! Inget lätt val alltså, om jag ändå kunde göra båda :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0