The Hangover

Den har jag & Basse sett nu. Vilken sjuk jävla film alltså! haha. helt stöööörd.
Idag va det jobb som stod på schemat, mellan 9-18 ungefär. Har bara en jobb-dag kvar nu och den är på lördag. Underbart! Så är ledig hela veckan lång :)

Imorn ska jag ta tag i min träning igen... hmmm. Det är på tiden!! Jag ska även göra ett besök hos Oli på fysioterapi. Det är lika spännande varje gång, han är magisk den mannen.
Ska rida ut en lång runda i skogen med Minus med har jag tänkt :) Det är en tjej som ska komma och kolla på honom nu i veckan. Helt sjukt var det, jag fick ett mail idag från henne att hon vill låna Minus i några år, och vart bor hon? Jo fem kilometer från Åsa folkhögskola där jag ska gå i höst. Är det inte konstigt? Det kallar jag ödet :) Så jag hoppas hon & Minus trivs ihop, det hade varit perfekt.

Kanske blir ett häng med miss Banks imorn med? =) I hope so!

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Banks

JAJAJAJAJA!!! =)

2009-07-28 @ 16:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0