Mysdag

mmmmmmmmmm vilken dag :)

Fredagskvällen blev hysfat lugn för min del, var en sväng hos Felix som hade houseparty nere i boket. Lill-Anna var där, min föredetta "lillasyster". haha. minnen! Hon berättade både det ena o andra för mig. Felix blev dränga som vanligt o snodde trampbåtar o ramlade i havet :D

Lördagen bestod av jobb mellan 8.45-18.20. Massor att göra så tiden gick fort! På kvällen åkte jag med Sara, Daniel o Mikael till Class i kstad. Två lirare spelade live och vi drack drinkar i baren. Skulle bara börjat på Class men det va så trevligt så vi stannde där hela kvällen :) jag stod för efterfesten hemma i Norje. Nån som vill leka kurra gömma? undrar Jonas och går upp på mitt loft o lägger sig o sover. haha.
När vi vaknade idag gick vi ner o hämtade jordgubbar, äppelmust o andra goa grejer i butiken och åt världens godaste frukost :) sen gick vi på en rundvandrig på gården, kollade på djuren o gurkorna. hehe. Sen cyklade vi tandem ner till boket och åt glass och satt på bryggan i solen. mmmmmmöjs. Grabbarna åkte hem och jag & Banks har precis tagit oss en liten tupplur i världens skönaste säng. Ska åka till stallet en runda nu sen ikväll står det film på schemat!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0