Kristianstaddagarna

Där har jag inte varit mkt. Tråkigt eftersom jag hade så sjukt kul där förra sommaren! Va inne en sväng i måndags bara o kollade på Rix fm festivalen, sjukt mkt folk där inne. Sen igår körde jag & Josse taxi hela natten fram o tillbaka till kstad så gick där inne en liten sväng då med. Men mer än så har det inte blivit. Har jobbat hela dagen idag & har hela dagen imorn med så det går inte att vara ute o partaja hela nätterna då. Jag trodde jag var smart som körde taxi igår men vi var inte hemma förrän kl 4 ändå o jag skulle upp o jobba vid 8. Så är helt färdig idag.. Var tänkt att jag skulle åkt till tivolirock men allt blev så jäkla sent så det blev inget av det. Känner mig helt febrig o frossig nu med :S inte bra.

Meen men. lite Gossip girl på det nu o sen äntligen få sova hela natten så blir jag nog bra tills imorn.
Jag längtar sjukt mkt till pappa o familjen kommer hem på tisdag. Det har varit kul att vara hundvakt o passa huset, men det har tagit sån himla tid!! min brorsa är inte heller till nån hjälp direkt, snarare tvärtom.. haha.. liiiide jobbig ibland. så det ska bli skönt o få lämna över lite ansvar på tisdag! Har ju min häst o ta hand om med så det finns o göra ändå.. Behöver börja ta hand om mig själv lite också känner jag. Har bara stressat mig igenom hela sommarlovet, verkligen stressat.. Säger till mig själv att sluta upp med det hela tiden men det blir inte så. Men jag är ändå jävligt glad att jag stannade upp lite nu ikväll. Känner mig inte alls bra och det hade blivit kaos om jag skulle åkt, skulle behövet skynda skynda skynda, så det var bra att jag stannade hemma.

Anyway. snart är det Östersjö, och jag är ledig heeeeela helgen :D tjooohoo! Plus att det är beachhandboll i Åhus :D så jag pendlar nog lite mellan båda ställena. det ska bli möjs!

Nu - Gossip girl.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0