Joooobb

Är på jobbet nu. Springer här lite fram o tillbaks o skriver här. Det är lite lugnare nu på eftermiddagen. Jag är helt färdig idag, haft ont i huvudet hela dagen fast jag tog tablett i morse... Icke bra icke bra. MEN MEN. Det går över :)

Dagens idag var en kille som kom in o skulle köpa jordgubbar. Han hade cyklat från Lund och han skulle till Öland. Helt själv! haha. Han bara "åh vad fint det är här i Norje, jag blev så sugen på jordgubbar när jag cyklade förbi". :) Lät ju jättemysigt med en sån liten cykelsemester. Så jag bestämde mig för att det ska jag göra nästa sommar! Fast inte själv då :P Men kanske cykla runt i Sverige under några veckor, leva billigt, chilla, sola, träffa en massa nytt folk och bara må bra :D

Efter jobbet idag ska nog Amanda hoppa Minus lite, sen blir det filmkväll med Joel o några till. Han åker ju tillbaks till sin båt i Afrika imorn igen..

Nu ska jag packa lite tomater :P

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0