Älskade Minus

Nu är det klart, Madde som tjejen heter, har varit och provridit Minus idag och imorn tar de med honom hem till sitt stall uppe i Katrineholm. Hon ska ha honom på foder i några år. Det känns faktiskt jättebra, jag tror Madde & Minus kommer passa väldigt bra ihop, det såg så ut idag iaf. Så det är skönt. Det är också väldigt skönt att jag kan åka och hälsa på honom när jag vill eftersom stallet bara ligger fem minuter från Åsa folkhögskola där jag ska gå :) Så det är helt perfekt!

Igår var Falsterbo-Elin & Banks här hemma. Falsterbo hade blivit utelåst den stackarn! Hennes familj hade åkt till Göteborg och visste inte att Elin inte hade någon nyckel. haha. så typiskt. Så hon & Banks sov hos mig inatt och vi hade en jättemysig kväll med mat, vin och en massa prat! Har ju inte träffat Elin så mkt denna sommaren så det fanns mkt att skvallra om :D

Idag har jag då inte gjort så mkt mer än fixat o donat i stallet med Minus. Badade honom i morse så han blev blank och vit och fin :) Falsterbo var med mig i stallet med och hjälpte till när Madde och hennes familj kom och tittade. Så allt flöt på smidigt o bra! Nu ska jag renskriva kontraktet och fixa med lite andra papper dom ska ha med sig.

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0