All the Boys Love Mandy Lane

Helluuu.

Har nyss kollat på skräck med Emma & Josefine. ahhh säger jag bara. sjukt "verklig" ändå och det hatar jag, dom filmerna är värst!! Josse ringer o frågar om vi ska se på film, jajaja svarar jag. Hon kommer hit med skräck, såklart. vad hade jag förväntat mig liksom?! haha. Josse is the psyko-"hooker-face". HA HA.

Jobb jobb jobb står på schemat denna veckan. 2 hela dagar avklarade utav 5. Igårkväll skulle jag & Emma kolla resor, men jag har bestämt mig nu för att det blir ingen resa för mig nu.. Ska på SUMMER DROP i Malmö ist, vilket kommer bli gryyyymt :) Så kanske ska hon, jag & Josse ta en resa på höstlovet ist! Men det blev iaf lite häng hos Emma igår, sen spontanåkte jag hem till Banks i karlshamn för jag ville så gärna ut o gå och såklart va hon på :) dessvärre är hon en lika stor gottegris som jag så hon lurade med mig till Mackedonken där vi åt glass. haha. nödvändig promenad... gott va det iaf och ett samtal med min käre vän behövdes! Det är mycket just nu vett ni...

Imorn efter jobbet ska Amanda hoppa Minus =) det ska bli kuuul. Jag ska ju sälja honom nu har jag bestämt mig för. Känns rätt bra nu ändå efter omständigheterna, trodde aldrig jag skulle känna mig redo att sälja min bästa vän som jag kännt sen jag var 12.. Men nu är det så att jag förmodligen inte kommer kunna ha honom på flera år ändå, så det är lika bra att han får vara hos någon annan som har mer tid för honom. Så Amanda har hjälpt mig fixa en annons nu iaf som ligger uppe, så får hoppas nån ringer snart :)

Nu ska jag se lite gossip girl o få bort de äckliga bilderna från skräckfilmen ur huvudet... haha.... jag är för mesig alltså..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0