Världens bästa Malin


Kom hem från Malle balle för en stund sen. Åkte hem till henne igår för att ut o gå en lång promenad och kanske se på en film. Mamma skickade med mig en kladdkaka som mormor hade gjort, för de ville inte ha den för hon gör en kladdkaka i veckan typ så hon tyckte jag kunde ta med den istället. Då gjorde jag en deal med mig själv att inte äta av den fast jag tog med den. Sen när jag kom till Malin och vi låg i hennes rum o pratade, kände vi oss så frusna o gosiga istället och ville inte alls ut o gå. Båda två bara: ska vi skita i att ut o gå o ta en bit kladdkaka istället? JAAA. hahaha. så dåliga är vi. Det blev inte en bit heller utan två, fetestora bitar. mummmmss.

Vi kollade också på tre avsnitt av One tree hill, de allra första tre avsnitten i första säsongen. ååhh va små dom var då! haha så himla söta :D den är ju så bra den serien så det är inte klokt.

Malin tyckte också att min blogg såg förjävlig ut så hon hjälpte mig att fixa till den lite. Visst blev den fin? :)
 
Nu sitter jag här o tråkar... vad ska jag göra med min dag? Jag har knappt nånting planerat idag men känner mig jättestressad över det! vill ju hinna göra så mkt saker som möjligt när jag är hemma... men vad? Alla jobbar eller gör annat känns det som. yääyää. ska prova ringa Li nu o se om vi kan bestämma upp nån date i veckan :)

Men ikväll blir det iaf Lorden och ut o shaaaka med mina girls ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Du är världens bästa vän!

2009-01-06 @ 00:13:17
URL: http://arnessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0