Torsdag

uuhhh vad jag är sleten i kroppen nu, har typ ont överallt. Men det känns jävligt bra, jag älskar att ha träningsvärk för det känns att man har arbetat då :) det känns dock som om jag sträckt mig på insidan av mitt vänstra lår... inte bra!

Vi hade modernt i morse, möjste runt på golvet nästan hela lektionen, gjorde olika snurrhopp o grejer. Mår faktiskt nästan lite illa fortfarande efter den lektionen... :P sen hade vi balett och den kommer jag ha träningsvärk som fan efter imorn, känner det redan. En lektion jazz på det, som gick sådär idag och sen sist hade vi breaking. Är helt öm på huvudet efter allt huvudstående. Men vilken balans jag fick till idag! väldig skillnad från igår :)

Imorn har vi en skön dag i skolan. Det känns bra. Teori, improvisation, KRS lektion & sist ska vi ha street för Mario igen. KUL! Sen efter skolan ska jag ta tåget till Västerås och där kommer Amanda och hämtar mig. Jag ska hälsa på henne i Strömsholm imorn. wiiieee :)

Nu ska jag faktiskt ta o sova, känner mig lite halvkrasslig, fryser o det kliar i halsen. Och sjuk vill jag verkligen inte bli nu, så det är bäst o bädda ner sig :)


Lägger upp en bild på min söta lillebror som jag saknar JÄTTEmycket.
Lägg märke till hans snygga tröja (Gummagårdens gurkodling;) )


Kommentarer
Postat av: Anonym

I LOVE GUMMAGÅRDEN

2009-01-16 @ 10:34:16
URL: http://hippiehoppiequeen.blogg.se/
Postat av: emmie

jag vill också dansa!! ;) jag är avis :)

2009-01-16 @ 17:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0