Tillbaka i vardagen

Idag var jag tillbaka i skolan igen :) Det behövdes för jag höll på att deppa ihop här hemma. Det blir verkligen så när man ligger hemma, kollar på film och inte har så mycket annat för sig. Exakt allt blir verkligen jobbigt då, att diska, att ta en promenad och man bara äter hela tiden. Iaf jag. haha. Jag var inte utanför lägenheten på två dagar... tragiskt! men det blir ju så när man är sjuk, vad ska man göra..

Det var iaf skönt o vara tillbaka, träffa alla o få dansa. Har dock känt mig lite snurrig i huvudet hela dagen, mått lite illa men jag tror inte jag blir friskare av att ligga hemma.
Vi började dagen med en klass för Mario och den var som vanligt lika kul :) Efter det hade vi breaking, lunch, lektion med Robban som för övrigt var sjukt flummig idag, och till sist balett. Vi började med vår koreografi till föreställningen på baletten idag :) Tror det kommer bli jättefint när det är färdigt, men vi har en liten bit dit... Det är skönt att komma ifrån stången lite och äntligen få "dansa" balett.

Efter skolan var jag & Sofia o handlade på BEA (Ica i Svedmyra, som för övrigt låter som en könssjukdom. haha). När jag kom hem gjorde jag en jättegod sallad med quinoa och tonfisk, har kollat lite på tv och precis frossat i lite daimglass :)

Imorn efter skolan ska jag prova en streetklass för Daniel Rörström, och efter det ska jag träffa världens bästa Malin! Blir förmodligen en fika om jag känner oss rätt :)

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Teres

eliin, jag saknar dig :(

2009-01-22 @ 00:34:34
URL: http://tteres.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0