Torsdag


Minus & Fia en vinter hemma i vår hage. Haha söt tunga han har va?
Har hunnit med lite av varje idag och nu var det tänkt att jag o Amanda skulle in till ridhuset o rida vid fyra. Men en homopat tror jag det heter ringde nyss och sa att jag skulle in o ta ett par bilder vid halv 6. Hon tar bilder på ögat så ser hon om man har näringsbrist och en massa andra grejer. Tänkte att det kunde vara smart att gå dit med tanke på all den här gluten & laktos hysterin. Vem vet hon kanske kan se något om det där?

Iaf så får jag inte tag på Amanda nu så vet inte hur det blir med ridandet idag. Kanske får ta det imorn istället. För ikväll ska jag & Elin åka till Sara och hälsa på i hennes nya lägenhet i Kristianstad :)

ska prova o ringa Amanda nu igen.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0