Torsdag

Idag var jag tillbaka i skolan igen, det kändes skönt :) Satt visserligen bara o tittade idag, men då har jag iaf sett lite och är inte helt ute o cyklar när jag ska va med igen. Alla börjar bli så fina i klassen nu, det var jättekul o se! Det kommer bli en bra termin det här, det känner jag på mig. Sålänge vi hjälps åt och peppar varandra så vi håller motivationen uppe, sen kommer våren och så blir det föreställningar och grejer. Det kommer bli nice!

Sofia tyckte jag såg förstörd ut idag. haha. och jag känner mig faktiskt fortfarande förstörd, är inte så frisk som jag skulle önska. Men som sagt har vi en lugn dag imorn vilket känns skönt, får se om jag är med o dansar sista klassen. Vi ska ju ha Dan Gill då och han är ju så bra så då vill man ju va med. Älskar den dansen vi började på sist också.

Imorn efter skolan och även på lördag är det det omtalade Streetstar, som är skandinaviens största streetdance festival. Aaah alla kommer vara så grymma och man kommer få så sjukt mkt inspiration! Det kommer bli fett! 
se www.streetstar.com

Nu blir det lite Desperate houswives och fika för min del.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0