Tonfisk


Jag åt tonfisk-sallad för första gången i mitt liv idag. Det var en upplevelse må jag säga! haha. Jag tror jag har ätit lite tonfisk en gång innan i nån slags smörgås tårta, men det va länge sen. Jag kan ju inte säga att jag blev stormförtjust i tonfisk men det gick ju o äta. Var gott i sallad liksom :) lite kattmatsliknande känsla bara... haha. men men. mkt protein är det ju i och det är bra!


Igår hade jag, Sara & Elin en helmysig kväll. Jag & Elin var ju o hälsade på Sara i hennes nya lägenhet i Kristianstad. Vilket läge hon bor på alltså! Och vilken tur hon haft med lägenheten. Hon hyr ju den möblerad men hon som har den har verkligen bra smak så där känns det som om Sara kommer trivas jättebra :D Dom är så härliga Sara & Elin, vi har alltid så mycket att prata om och det kommer alltid upp nya heta diskussioner. Jag är så glad att jag lärt känna dessa underbara tjejerna! :)

Nu ska jag packa o dona här hemma, och fixa lite med bilderna på datorn för jag ska beställa en bild-bok där varje sida är en bild. Jag tänkte göra en sån bok med Filippinerna resan i och sen en annan med lite allt möjligt. Så det ska jag ta tag i nu!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: lloydbanks

OOOOOH snuffe! =)

2009-01-09 @ 23:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0