Strömsholm

Åhh fredagen i skolan slutade så himla bra!! Vi hade Mario sista lektionen och det var så roligt att jag var skitbra humör resten av kvällen. Mer Mario åt folket! :D

Efter skolan tog jag tåget till Västerås där Amanda kom o hämtade mig. Vi åkte o fodrade hästarna i hennes stall, lagade tacotårta och såg på Lets dance. Det va möjs! Dagen efter gick vi upp vid halv tio, kollade lite på vår favoritfilm - The Notebook, och sen gick vi ut en lång promenad med hennes nya häst och hennes vovve Alice. Det var helt blå himmel och solen sken och det var så himla vackert i Strömsholm. Hela anläggningen med ridhus och stallar när riktigt fin och området runt omkring också,  med ett stort slott, ridvägar och vacker natur. Ja Strömsholm föll mig verkligen i smaken!
Efter promenaden åkte vi in till Västerås och åt världens godaste middag, åtminståne kändes det så då eftersom vi var så frusna och hungriga. Efteråt gick vi en runda på stan, kollade på kläder och letade efter en serie som Amanda kunde köpa. Sen vid fyra tiden åkte jag tillbaka till Stockholm för att åka hem och duscha och sedan gå hem till Sofia. Där åt jag, Sofia, Therese, Marie, Carro och Jessica tacos :) Sånt ska vi börja göra oftare vi sex, hur enkelt som helst när vi bor så nära ju! Efter det fixade vi till oss lite så åkte jag, Sofia & Jessica på en liten fest där det blev mousserande vin, skidglasögon & film.

Idag hade Jessica & Therese fixat fika när jag kom hem, sen åkte jag & Jessica iväg på ett ärende och när vi kom hem lagade vi såå god mat. Potatis, morötter, zuccini & lök i ugnen tillsammans med paprikor fyllda med fetaost & keso. Jessicas förslag och det blev riktigt gott!

Just nu håller jag på o överväga ifall jag ska gå till skolan imorn eller stanna hemma.. Vill vill vill gå eftersom vi ska ha Sabina imorn + att man missar så mkt om man stannar hemma, men känner mig inte riktigt bra. Det började i fredags och så har jag mått såhär hela helgen, ont i halsen, varit frusen och förkyld... Det känns som om det är bättre att ta det lugnt en dag nu först o låta det försvinna än o göra det värre genom att träna hårt imorn... Men får se hur jag mår imornbitti när jag vaknar helt enkelt!

Ska ta o bädda ner mig nu iaf.

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Malin

På tordag och fram till söndag kväll ska du vara frsik så stanna hemma imorn:) snart ses vi och det ska bli såå himla skoj:)

PUSSPUSS

2009-01-18 @ 23:55:02
URL: http://arnessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0