Sliten och glad

Jag är precis hemkommen från Kungshallarna där jag var och åt mat med Malin och Klin :) Det blev en nachotallrik på tacobar, sen gick vi en trappa upp och de tog ett varsit glas vin men jag nöjde mig med en latte jag. Det är ju trots allt en dag imorn med :) möjs var det iaf!

Dagen i skolan var lite sådär, har haft så ont i magen typ hela dagen... vet inte om det är den här laktos/gluten skiten... hoppas verkligen inte det!! har man intolerans mot något av dem är man så himla begränsad vad man kan och inte kan äta, speciellt gluten... och speciellt när man är vegetarian... men ska se till o ringa o beställa tid imorn så jag kan testa om det verkligen är det.
Breakingen var iaf sjukt kul idag, och det va sista dagen vi hade Marre tyvärr :( han har varit jättebra och det känns som att man lärt sig väldigt mycket på dessa två veckorna bara. Hoppas det fortsätter i samma takt när Freeze kommer tillbaka. Då är man ju en breakare snart ;) haha eller inte... men kul är det iaf :)

Jag & Sofia stannade kvar och tog en kvällsklass i streetdance för Daniel Rörström idag med. Det var skönt att dansa med lite annat folk och liksom komma tillbaka till varför man egentligen dansar, för att det är kul. Ibland kan man få lite för mycket hjärnspöken i skolan för man vill så mycket och att det ska bli så bra, så blir det bara skit istället. Så det kändes bra att "koppla av" med en kvällsklass. Så det ska jag absolut fortsätta med. På söndag ska jag & Sofia prova dansa rumba ;D det är något jag längtat efter lääänge, så det ska bli nice.

Nu måste jag sova. Min kropp är helt SLUT.. skönt med en lite lugnare dag imorn. Behöver spara lite krafter till kvällen för då ska jag, Malin & Klin se CHRIS BROWN :D

Puss & godnatt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är helt sjukt att det redan är fredag och Cris, jag längtar ihjäl mig. Det kommer bli en toppen kväll:)

Tack för igår, jag älskar dig min underbara vän!

PUSSPUSS

2009-01-23 @ 11:35:30
URL: http://arnessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0