Onsdag

Idag hade vi Sabina :D Thomas var inte där som vanligt så vi hade henne som vikarie, och det är ju inte mig eller nån annan emot! Vi körde house med henne idag :) Efter det hade vi breaking med Marre som också var vikarie för Freeze som är i Brasilien o har det skönt. Vi fick lära oss att göra typ bakåtvolter och stå på huvudet o gå ner i baby freeze. haha. eller lära o lära, försöka iaf. Men vi ska ha honom i två veckor till så förhoppningsvis hinner det fastna.
Efter lunchen hade vi Robban o fortsatte dansa hans underliga arab-hiphop låt :D sen sista lektionen var det balett med Maggan. uuuhh träningsvärk imorn...

Ikväll har Sofia varit här. Vi satt i köket med Jessica i en evighet o pratade om allt möjligt, det va mysigt :) sen lagade vi mat och har precis fixat vår dansläxa till fredag.

Nu ska jag ta o sova!

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Malin

åå vad jag saknar dig min älskade vän, syns om en vecka nu:)

PUSSPUSS

2009-01-15 @ 11:16:48
URL: http://arnessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0