Lördagen

Vi bestämde att ringas vid tio tiden på lördagsmorgonen men jag kunde verkligen inte gå upp, var helt slut. Jag snoozade kvar ett tag, pratade med Malin vid halv tolv tiden och sen möttes jag, Malin & Klin vid 2 inne i stan. Det blev shopping i några timmar och sen gick vi och åt på ett grekiskt snabbmat ställe vid Skanstull. Muffinsfabriken som vi planerat gå till efter var stängd så vi gick in i ett köpcenter och tog en fika. Kom in på en del roliga samtalsämnen så vi blev kvar där ett tag :) 
Efteråt åkte jag & Klin hem till mig och Malin hem till sin syster. Vi fixade oss i ordning och Malin kom hit vid nio tiden och vi traskade hem till Sofia, Marie & Carro där det var fest!


Klin, Malin & jag

Klin & jag

Klin, Josse, Therese

Frida, Lina & Sofia

Therese & jag

Jag hade glömt gå till systemet men hade snälla vänner som bjöd mig på lite vin :) Det var en massa tjejer från Maries klass på Danshögskolan där och så var Olivia & Hanna från vår klass där också, mycket trevligt! Så trevligt att det var svårt att slita sig därifrån sen när vi skulle gå. Vi gick väl vid tolv tiden mot tunnelbanan och hade då lyckats få med oss Therese, Josse, Lina & Nisse också ut! När vi kom till tunnelbanan skulle den precis gå och bara Klin & Lina hann in i den och den åkte iväg. haha. Så de åkte en station, bytte och åkte tillbaka. Men när de väl kom tillbaka så hade alla de vi fått med kommit på andra tankar så de gick upp till festen igen och jag, Malin & Klin begav oss till Stureplan!


Vem släckte ljuset?

Ryssen & jag

Vi hade inte riktigt koll på vart Laroy som vi skulle till låg, men vi hittade dit rätt enkelt. Vi kom dessutom förbi alla i kön och direkt in. haha måste varit Malins snygga mössa som gjorde det alltså! Alla hade varnat oss för alla dessa stekare och snobbiga människor som kretsar på Stureplan, men naaee. Jag håller inte med. Det var ungefär som Kristianstad, fast större då såklart. Och vi trivdes så jäkla bra!! Massa dans, dans och dans. Jag träffade Adams syster där också, och en tjej som jag lärde känna i Grekland förrförra sommaren. Det va kul :D

Efter en grymt rolig kväll med världens bästa vänner skulle vi ta tunnelbanan hem, men den gick inte förrän om 23 minuter. Hungriga som vi var begav vi oss på jakt efter ett Mc Donalds. Jag skulle rida på Malins rygg för jag hade så fruktansvärt ont i mina fötter, men hon föll ihop. hahah MITT PÅ STUREPLAN. Bra Elin & Malin!
Med Mc donaldsmat i händerna åkte vi sedan hem till Klin på Betel där vi skulle sova. Vi hittade Olov sovandes på soffan så vi väckte honom och han fick va med oss o äta Ben & Jerry glass :D Sen gick vi o la oss på Klins rum och där slutade den kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0