IKEA

I morse vaknade jag upp i pappa & Ninas säng bredvid två av mina små bröder :) Jag var barnvakt åt dem igårkväll och under natten eftersom både pappa och Nina jobbade. Amanda kom också på kvällen med sin lilla hund Alice så hon och Amy busade där hemma :) Vi skulle se på film jag och Amanda men först funkade inte skivan i den dvdn så vi hämtade en annan dvd, då funkade inte ljudet i tvn, sen satte vi oss vid en annan tv i stället och då funkade äntligen filmen! men efter tjugo minuter ungefär så stängdes tvn av, så vi bara jaha? vi kanske inte borde se på film ikväll utan prata istället :) så det gjorde vi och det var mycket mysigare.

Jag såg däremot på filmen idag när jag vaknade, sen ringde Jeppe o frågade om jag ville med till IKEA. Eftersom jag inte hade nåt bättre för mig så hängde jag med och där har vi varit resten av dagen och handlat grejer till Albins nya rum som kommer bli så fint :)

Ett jobbigt samtal väntade mig när jag kom hem, men jag visste att jag var tvungen och att det är jag som gjort fel. Det fanns heller inget annat sätt än att berätta sanningen.. jag kan inte göra mycket mer än att be om ursäkt för vad jag gjort, man kan inte gå tillbaka och ändra på det som hänt tyvärr...det får ta den tiden det tar helt enkelt.
 
Nu ska jag iaf köra hem till Emmie för lite mys med henne, Karl, Johanna & Frida.

Puss & kram!

Förresten så är Malin för bra för att vara ett svin, bara så ni vet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0