Hemma idag

Yes jag beslutade mig för att det var bäst att stanna hemma idag. Hade grymt ont i halsen när jag vaknade och snorade en massa... hehe mysigt va? så gick och la mig igen och sov till klockan tolv. Det var SKÖNT. Så idag har jag inte gjort så mycket, fixade ett nytt bank-id så jag kan logga in på mina sidor på csn för jag måste skicka in ett papper så jag får mina pengar. Jag har lagat mat, och surfat runt efter nattklubbar som har 20 som åldersgräns. Det var inte många men jag hittade några stycken. På lördag ska nämligen jag, Malin & Klin ut o dansa :D

Men först på fredag, då ska vi se CHRIS BROWN!! Jag längtar. Det kommer bli underbart bra!

Malin kommer upp redan på onsdag kväll så på torsdag efter skolan blir det nog bio, som det ser ut nu. Vi ska se Benjamin Buttons otroliga liv. Eftersom Klin är en Brad Pitt fantast så passar ju det bra :)


Brad Pitt som Benjamin Button

Jag hoppas på att kunna gå till skolan imorn, har börjat äta vår specialmedicin från Gran Canaria så jag borde vara bättre till imorn!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

wiiiieee jag ska också se chriss brown :)

2009-01-20 @ 11:55:51
URL: http://hippiehoppiequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0