Chris Brown

Eftersom jag varit så dålig på o blogga men ändå vill skriva om min fantastiska helg tänkte jag dela upp det lite. Börjar såklart med fredagen :)

Det var dagen då jag var och såg självaste CHRIS BROWN! Kan ni förstå det? det kan knappt jag! Det var iaf helt otroligt bra, han gjorde en riktigt bra show.
Crossfire var förband och dom va väl, ja sådär, jag är inget stort fan av dom. MEN de var helt okej. dock inte deras åliga juck-dans. haha. blööörk.

När det var dags för Chris, hissades han ner från luften och började med Wall to wall. Raketer smällde, dansarna var grymma, Chris sjöng och showade och dj.n hade mellanspel när Chris skulle byta om och då blev det värsta discot inne på Hovet. Rätt som det är kommer Chris upp på tre TVskärmar uppe på scenen där han filmar när han är backstage, sen säger han "and now, turn around. Yes turn around!" vi vände o vred på oss och försökte se vad han menade, men vi hade inte behövt röra en muskel för mitt framför oss hissas HAN och två av hans dansare upp hur marken på en stor platta. DÅ var vi nöjda!! :D inte nog med det, utan ja praktiskt taget alla i hovet fick ha sex med Chris och hans dansare, eller iaf så kändes det nästan så. haha. När han sjöng Take you down så gick det väldigt hett till kan jag upplysa er om.
Jag lägger upp bilder så fort min kära vän Malin får tummen ur röven och skickar dom till mig :)
Det var iaf en underbar kväll och höjdpunkterna tycker jag var när han sjöng With you, No air och Forever!

När konserten var slut var det efterfest på ett ställe i stan, det enda problemet var bara att det var 25års gräns.. Vi åkte dit iaf för att kolla läget men vi hörde folk som var 23 som stod i kö men inte fick komma in så vi tänkte att chansen nog inte var speciellt stor att vi fick komma in heller. Så vi tog tbanan till Götgatan istället där vi satte oss på en bar och tog en varsin drink. Klins frozen margarita var gudomlig! Jag tog en Cosmopolitan som inte heller var så dum och Malin tog en GT för hon är ju så cool ;) en riktig Stureplanstynne är vad hon är!

Det var allt från fredagen, efter drinkarna åkte vi alla åt varsitt håll hem och sov.

Kommentarer
Postat av: Malin

Stureplanstynne ?? va fan är det?? haha!

Pusspuss!

2009-01-27 @ 22:28:09
URL: http://arnessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0