Besviken

Jag är lite besviken på folk, jag märker verkligen vilka som står mig nära och vilka som inte gör det längre nu när jag är hemma...

Det blev inget av Lorden igår iaf. Den ena skulle jobba, den andra va sjuk o den tredje hade problem med sin pojkvän.. Typ. Så blev inte så sugen till slut. Jag var bara hemma istället, pratade i telefon o såg på det nya 90210. Sjukt bra serie faktiskt, mycket bättre än den gamla. Jag blir så himla sugen att åka till Kalifornien så fort jag ser nån amerikans serie eller film. ahh. Vet inte när men nån gång snart ska jag åka dit :)

Idag skulle jag & Amanda ut o gå med hundarna, men när jag kom hem till pappa var han redan uppe i skogen med Amy och hade som vanligt inte mobilen med sig. Ibland förstår jag inte vad han har den till... iaf så sprang jag upp i skogen o började leta för Erik sa att de precis gått. Men de hade inte tagit den rundan de brukar ta så jag hittade inte dem utan gick hem till Amanda istället så vi gick en lång runda på ryssberget med bara Anna. Det va skönt o komma ut o röra på sig lite.

Skulle lekt med Malin ikväll men ingen av oss orkade köra.. haha. så jag har busat med min lillebror här nu o dansat till Astrid Lindgren-låtar :D

Pratade med Joel en stund innan med, och han berättade att han skulle åka till Afrika hela sommaren. Knappt avundsjuk! Bjuder på den här söta bilden på honom och våra vänner i Filippinerna.



Åh vad jag vill dit igen :)

Nu ska jag bädda ner mig i min soffa o se på lite mer 90210 ;)

Nån som vill med o åka skridskor imorn med mig och Falsterbo förresten??

Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0