Back to Stockholm!

Yes nu ska snart mamma skjutsa in mig till tåget.... Jag vill inte!! samtidigt som jag vill... ahhh splittrad.

Det är lite problem med nycklarna till lägenheten med.. Jag skickade upp dem till en kompis på skolan som skulle hämta in vår post, så nu har ju inte jag några nycklar! och hon är o Göteborg över helgen :S men hon skulle se om hennes föräldrar kunde komma in med dem till centralen, annars får jag vänta på Therese som kommer vid 8. Det löser sig på nåt sätt iaf.

Men som sagt, jag sitter på tåget mellan tolv och fem så om det är nån som har tråkigt är det bara o skicka ett sms o ringa så får jag nåt o göra :)

Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Malin

Dags att uppdatera din blogg darling??

Vi syns snart!

PUSPUSS

2009-01-12 @ 18:52:15
URL: http://arnessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0