Tisdag

Då var andra dagen i skolan slut och jag kan ju inte annat än att säga att det börjar kännas i kroppen & skallen.

Dagen började med en jazzlektion. Två föredetta elever på skolan var där o dansade med oss, det var kul för dom var så fjolliga o fnissiga. haha. Det var skoj eftersom vi inte längre har nån Anders i vår klass :( Vi gjorde den nya uppvärmningen igen, diagonaler och fortsatte med kombinationen till Darin låten  :)

http://www.youtube.com/watch?v=aO4qchtmd7I 


Sofia & Anna

Efter jazzen hade vi pilates/balett lektion med Gunilla Hammar. Vi fick en massa nya tips på hur man kan träna med gummiband och sen gjorde vi lite roliga stångövningar. Efter lunchen hade vi lektion med Damon. shiit det var så kul! Vi fick göra egna åttor på nedåttakt, uppåttakt, å-takt och tuggummi-takt. hmm ni kanske inte förstår hur jag menar men iaf! Jag och Hanna gjorde ihop och det blev riktigt bra. Den sista lektionen hade vi improvisation och det var skönt.

Idag har jag bestämt att jag bara ska vara för mig själv o ta det lugnt. Har inte hunnit göra det sen jag kom upp o jag känner att jag behöver komma i kapp lite. Städa mitt rum och pyssla o dona. Så det ska jag göra nu :)

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0