Andra dagen hemma

och förhoppningsvis den sista... vill tillbaka till skolan imorn!

Idag har jag inte gjort allt för mycket. Gick upp vid halv 8 och åt frukost eftersom jag tänkte åka till skolan, men halsen kändes fortfarande inte bra så jag bestämde mig för att ta en dag till hemma. Jag har kollat lite på One tree hill, vänner och håller på och väntar på att Gossip girl också ska laddas ner. Vilken serienörd jag är alltså.. men vad ska man göra? Det finns inte så mkt annat att göra när man är sjuk. Jag pratade en stund med Li i telefon innan vilket var kul för vi har hållt på och ringa om varandra ett himla tag nu. Men nu äntligen hade båda tid samtidigt :) Det visade sig att hon också låg hemma o var sjuk., fast i vinterkräksjukan.. Tack för att jag inte har den säger jag bara! stackarn...

Jag håller på och mixtrar med låtarna till vårt uppträde i Mars. Jag, Amanda, Linn & Kristina ska dansa på en slags gala i Karlshamn den 18e, så måste få låtarna fixade nu så vi kan börja repa ordentligt. Men jag har kommit en bra bit på vägen idag iaf :) måste bara fixa nån som kan klippa låtarna till mig. Någon som kan, eller vet någon som kan?

Jag & Jessica har också bokat in oss på workshops-veckan för Sonya Tayeh den 14-18 Februari. Åh det kommer bli så grymt! Sonya är så himla fantastisk, hon är en av mina största förebilder. Hon har bla gjort koreografier för So you think you can dance i USA och håller på med en massa projekt i LA. Dansade för henne förra året när hon var här och jag blev så himla inspirerad! så nu har jag verkligen något att se fram emot :)

 
Kolla in Sonya och en av hennes kombinationer här.

Jag ska ta och diska och plocka undan lite här hemma nu och sen ta och kolla på Gossip girl, ser att avsnittet har kommit hem nu.

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, vet du vad den låten heter som dom dansar till där? Det låter lite som Nelly Furtado.. :p

2009-01-22 @ 11:00:13
URL: http://fridii.blogg.se/
Postat av: Arandur

Hoppas du får en bra dag :)

Kolla gärna in på min fotoblogg, pågår just nu en tävling.

Följ gärna min blogg med bloglovin och tipsa gärna andra också.

2009-01-22 @ 11:04:08
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: Nathalie

sjukt cool dans :)

2009-01-28 @ 23:43:10
URL: http://nathalieelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0