Allt flyter

I kväll har jag, mamma, Jeppe & Erik varit i Kristianstad o gått på bio :) Vi som skulle in där och äta o allt innan så var varenda ställe stängt! Det var bara de 300 olika kebab city som Kristianstad har som var öppna. Så det fick bli en middag på Burger King. haha. mysigt eller hur. Jag som var sugen på nått riktigt vattnigt och nyttigt idag sådär lite lagom bakis som jag känner mig.. men nej då!


I alla fall så efter en rysbar middag på BK intog vi biosalongen och beskådade "Allt flyter". Det roliga är att på valborg i våras så var jag och min dåvarande klasskompis Linnéa i parken i Lund och firade lite. Vi stannade till vid en ring där de dansade eller utförde capoeira. Bredvid oss där står "Ivar" i Mysteriet på greveholm, eller ialla fall säger Linnéa till mig att hon tror det är han. Jag kommer knappt ihåg hur "Ivar" såg ut så jag tänkte att man måste ju fråga ifall det var han! Bland annat eftersom Mysteriet på greveholm kan vara världshistoriens bästa julkalander. Det visade sig att det var han, och vi pratade på om allt möjligt sen, han var jätte trevlig. Han berättade då bla att han inte längre sysslade med skådespeleri utan var regissör och höll på att spela in en film som handlade om män som skulle lära sig simma konstsimm och tävla i VM och att de varit eller skulle åka ner till Berlin och spela in den där. Så jag har ändå tänkt att hmm när kommer den där filmen han pratar om? Sen när jag hörde talas om denna så tänkte jag att det måste ju vara den! och joo då, bland eftertexten står det: regissörassistent: Gustaf Åkerblom. sweet! jag måste ta o skicka ett sms till honom när jag laddat min mobil på pengar. Vi fick ju hans nummer då på valborg, så får väl ta o använda det nu då o berömma honom för filmen. Den var faktiskt riktigt rolig!!


Tjejerna som stod för kalaset i klubbstugan :)
Nyårsafton igår var helt okej! Började med middag hemma hos Erika med tjejerna och sen gick jag vidare till SGIFs klubbstuga. Där blev det party party, mingel och lite dans :) vid tolv-slaget ville jag dra ner till stan så medans jag sprang runt och letade efter folk som ville med så slog klockan tolv. Utanför klubbstugan höll de på o skjuta raketer åt höger och vänster också så jag vågade inte gå förbi.. men så fort de slutade sprang jag ner till Erika istället eftersom ingen ville med till stan, och sa gott nytt år! sen traskade jag upp till klubbstugan igen och dansade, blev lite för berusad och mådde inte så bra så jag tog mina grejer och gick hem till Erika igen men kvällen slutade inte riktigt där...

Har inga bilder från igår för jag hittar inte sladden.. men de kommer sen. Nu ska jag gå ner o hämta nåt gott och sen kolla på lite Prison break :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Var slutade kvällen då elio??

Pusspuss

2009-01-03 @ 15:22:44
URL: http://arnessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0