Cesar

Yeeeay jag lyckades nästan bli klar med min dans igår och det gick stålande att lära ut den idag. Puuhh :) Lite grejer jag ska ändra och har ett par åttor kvar men det fixar jag imorn.

Vi hade Cesar två lektioner idag. Jag är helt såld! Han är så himla fantastisk, finner inga ord. Detta jag lärt mig idag och igår kommer jag ha stor nytta av. Synd att han undervisar i Arizona bara, hade gärna viljat gå för honom om jag nu ändå ska till USA. Det smids en del planer om det nu, hihi, jag hoppas verkligen det bli så. Cesar tipsade oss om skolor och vi frågade honom en massa idag, och på fredag ska jag ta med datorn till skolan så ska vi surfa runt lite o kolla.

Efter två lektioner med Cesar hade vi rep med Anna & Sannas koreografi som blev klar idag. Bitarna börjar falla på plats nu och jag känner mig inte riktigt lika stressad längre. Är så himla glad över o vara frisk igen också, blev så slö av att bara vara hemma, det är så kul o vara igång igen :)

Efter skolan var jag, Sofia & Olivia o åt och fikade på Götgatan, pratade om dagen och allt möjligt. Det är en sån himla skillnad att sluta klockan halv fem istället för fem. Kan inte förstå hur en halvtimme kan göra så stor skillnad, men det känns som att man har en hel eftermiddag att ta kål på när man slutar nu, och det är fortfarande ljust ute. Annars när vi stretchat klart, åkt hem, duschat o lagat mat så ska man sova typ. Önskar att skolan hade varit mellan 8 och halv fyra istället, vad är det för mening att börja halv tio? Men nu är det ju inte så, men det har varit skönt denna temaveckan iaf, känns som man fått ut mer av dagarna.

Imorn har vi rep med Klaras och sen hiphop två lektioner :) The voice ska tydligen öppna en klubb här i Stockholm och har premiär imorn så ska försöka få med mig nån dit en sväng, hade varit kul o kolla in det.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0