Konsert

Vilken härlig dag jag har haft!

Mötte upp Klin vid femtiden så gick vi till Fåtöljen på Götgatan där vi fikade och hade det mysigt :) sen mötte vi upp några av hennes kompisar och gick till ett ställe vid Skanstull där vi skulle på en konsert som började kl 19. Det var de som går på Betels musiklinje som hade sin sista konsert efter turnén dom varit ute på i Sverige nu den senaste veckan. De var två ensamblar som spelade, jag gillade den sista helt klart bäst! Shit vilken röst tjejen som sjöng hade, helt fantastisk! En sån speciell och lite hes röst.
Det var mest lite soulig popkänsla i låtarna, men hon sjöng öven Listen med Beyonce, och då rös jag i hela kroppen! Så himla fint. Ja det var en riktigt svänging och bra konsert måste jag säga! Lokalen den var i var jättemysigt inredd och ganska liten så det blev en sån skön känsla där.
Åh Christoffer Hiding var där, från Idol ni vet. Jag stod predvid honom. hihi. Började söka på honom på youtube nu och är helt förälskad. Tänk o ha en kille som kan sjunga sådär för en, vilken dröm! Lyssna när han sjunger Halleluja här, det pirrar i hela kroppen!
 


Efter konserten var vi och fikade igen. hehe. Med tre av Klins Betelkompisar, och det var riktigt trevligt. Kul att träffa lite annat folk, det behövs! Nu när jag kom hem mötte jag Therese och de andra i hennes klass, de var påväg ut efter festande här hemma. Så lägenheten osade sött av alkohol när jag kom hem. Blev faktiskt festsugen då jag med, men är så stolt över mig själv att jag inte följde med dem. Det är riktigt skönt o bara sitta här o lyssna på musik o prata med folk på msn :)

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0