Twilight

Åh jag har nyss sett Twilight! Så bra den var :D jag är helt pirrig i kroppen nu, fylld av kärlek o hopp :) haha. vad töntig jag låter. Nej men den var faktiskt väldigt bra, funderar på att läsa böckerna nu. Hela klassen har ju gått o pratat o lånat böckerna av varandra hela terminen men jag har inte känt mig så sugen på det innan. Fast nu när jag såg filmen så börjar jag förstå varför de varit så exalterade om det här :)

Jag känner mig lite bättre nu, svullnaden börjar lägga sig och det kliar inte lika mycket. Det jobbiga är att det känns som om förkylningen aldrig vill släppa... jag äter nio tabletter om dagen av nån slags medicin jag köpte på hälsokosten, så jag hoppas på att det ska hjälpa mig ur det här nu. Det känns som att jag bara ligger här hemma och ser på när mitt liv fylls av fler och fler saker att göra, jag börjar känna mig mer och mer stressad och det enda jag kan göra är att ligga hemma och vänta ut allt...
Jag börjar bli så kluven på det här med Sonya nu med. Som jag sett fram emot att åka ner till Malmö och gå på workshop för henne i fem dagar! Men jag vet helt enkelt inte om det kommer gå. Jag har redan missat så mycket i skolan, och särskilt de dagarna - måndag, tisdag, onsdag, så jag tror inte jag kan vara borta mer. Det sugiga är att jag & Jessica redan har betalat och anmält oss och kan inte få pengarna tillbaka... Vi har inte bestämt oss än, men funderar på att strunta åka ner där ändå. Det är ju mest jag som har ångest över det eftersom jag missat så mkt, men åker inte jag så kan inte hon heller åka eftersom det är jag som ska fixa boende o såna grejer... Trouble trouble..
Jag blev så stressad innan att jag fick värsta forsen av näsblod när jag stod i duschen... Inte så kul.

Det ser iaf ut att bli skola imorn och jag hoppas det känns bra i kroppen. Mamma skrämde upp mig o började snacka om att man kan dö om man går tillbaka o börjar träna för tidigt. Jag bara, men man känner väl det innan då liksom så man får sätta sig ner? Hon bara, nej man kanske inte känner det förrän det är för sent! haha. det var ju upp piggande mamma! Får hoppas att det inte händer :)

Blodprovet i morse gick förresten bra. Hon tog hur många rör som helst så det var lite obehagligt. Men Sofia var med som stöd så det va skönt! Så nu är det bara o vänta till fredag för mina resultat.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Böckerna är ännu bättre, så bara att börja läsa....

2009-02-03 @ 23:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0