Tillbaka i Stockholm

Ja  nu är jag tillbaka i "mitt hem" igen, känns bra. Det har varit underbart att vara hemma, jag har verkligen haft en bra helg. Har försökt ladda mina batterier så gott det går men förkylningen har tyvärr inte släppt än.... Ska gå till skolan imorn ändå och försöka så gott jag kan. Får ta det succesivt nu så jag inte blir värre, Klin sa idag att hon visste en tjej som inte blivit frisk på åtta veckor bara för hon börjat dansa för tidigt. hmmm hur kul låter det då? Ingen höjdare. Men det är inget rep imornbitti för min del iaf så jag får lite sovmorgon och det är nice :)

Shiit vad jag har ätit den här helgen alltså. haha. Här i Stockholm äter jag ingenting om man jämför med hemma, vet inte vilket som är normalt egentligen? Är nog lite för lite här och lite för mycket hemma :P

Jag pratade med Sofia nyss och hon sa att hon hade saknat mig. thihi. jag saknar henne med.

Dagens tema idag har varit framtid. Den ser väldigt ljus och lovande ut måste jag säga. Det finns många vägar och många tankar i min hjärna, det finns så många möjligheter.

Ska ta o krypa ner nu. Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0