Påväg o bli frisk

Jaa det känns som det och det är underbart!

Jag var i skolan idag o va med o dansade alla lektioner. Det var lite kämpigt i början av dagen, jag hade liksom helt tomt på energi. Men jazzen var så kul, vi håller på o lära oss koreografin till showen där nu. Jag måste öva på o va bitchig för jag ska sån i det numret. haha. kul :D på baletten efter var det med lite segt, fick stickningar i hjärtat så fick sätta mig ner en liten stund. blev helt rädd när jag tänkte på det mamma sagt igår. hehe. men det gick över som tur var så jag kunde köra igen o idag lärde jag & Klara oss vår del vi ska ha i balett numret :)
Lunch på det och sen hade vi lektion med Damon som var lika kul som vanligt! Vi borde ha honom fler än en gång i veckan tycker jag, han är ju så himla bra. Sist hade vi modernt, jag fick jaga lite eftersom jag inte varit med en enda gång på allt det nya de gör, men det gick bra!

Efter skolan var jag o hämtade ut ett brev som mamma skickat upp med lite grejer till mig. Hon är för go min mamma :) Nu har jag precis käkat middag o kollar på lite Desperate Housewives. Ska gå o ta mig en bit kladdkaka också av den jag bakade igår. Blev så inspirerad när Rebecka skrev till mig att jag skulle unna mig nåt gott när jag var sjuk så jag bakade en kladdkaka och den var mumsig minsann :)

Imorn blir det en streetig dag. Street, breaking, street & balett. Funderar på att gå på dansfysen efteråt också, får se hur jag känner mig imorn. Vågar inte ta i för hårt nu när jag precis kommit igång, så får känna efter imorn helt enkelt.

Ha det bra!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0