Packat o klart

Sådär, nu tror jag att jag lyckats packa allt jag behöver för helgen. Jag börjar lära mig nu, har inte alls mycket packning med mig hem nu. Förut hade jag hur många väskor som helst, i fall att jag skulle behöva kläder eller skor till det ena eller andra liksom. Men nu har jag lärt mig o bara packa det nödvändigaste, får väl låna av nån där hemma om det skulle vara nåt som fattas helt enkelt.

Ska gå inom Sofia nu och hämta mina skor och säga hejdå. Ska visserligen bara vara borta över en helg men vi är ju med varandra hela tiden annars känns det som, så kommer nog sakna Tulsi lite ändå.

Är lite nervös faktiskt, tycker det är lite jobbigt o flyga, undrar om jag nånsin kommer vänja mig. Men det är ju det där att när man väl satt sig i planet är det inget man kan göra om det skulle hända nåt liksom. Man lägger sitt liv i pilotens händer och hoppas på det bästa. En pilot som man inte vet vem är eller ser ut men får välja att lita på ändå.

Nej jag får väl bege mig nu.

Ha en bra kväll allihopa.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Malin

Älskar tanken av att vi ska busa idag:) älskar dig!

2009-02-13 @ 12:15:06
URL: http://arnessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0