Outsider

Ja just nu känner jag mig som en riktigt outsider från min klass. Har ju inte varit där riktigt nu på jag vet inte hur länge..
Men jag tänker inte skriva mer om det nu för det är bara så deprimerande.

Ja vad har jag haft för mig idag då?
Vaknade, åt frukost, kollade på 90210, kokade linssoppa, slog på en av filmerna jag hyrde igår, klädde på mig varmt och tog en liten promenad, kollade på desperate houswives, städade, pratade i telefon, lagade pannkakor, skrev brev till de i Filippinerna och skickade äntligen iväg dem, och kollade på Americas best dancecrew på mtv´s hemsida. Det var väl min dag i stort sett. Chill med andra ord, vilket jag behöver.

Nu ska jag gå o lägga mig eftersom sömnen är den bästa medicinen att bota virus med. yeeay.

1 månad kvar idag till galan för ALS i Karlshamn!

Godnatt.






SOM jag längtar till sommaren och värmen!

Kommentarer
Postat av: Anna

hehe ja, jag med! vad kul att du skrev, allt bra? fina sommarbilder. vadå att man längtar !! :D

2009-02-19 @ 11:13:45
URL: http://happygrey.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är nog den sötaste människan på jorden. Älskar dig elio vi syns snart!!

2009-02-19 @ 19:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0