Lördag

Spelkvällen hos Annette igår var trevlig! Vi gick och åt pizza allihopa innan på ett ställe vis Skrapan, sen åkte vi gemensamt till Annette vid 7 tiden. Hon hade förberett "Så ska det låta" så vi blev uppdelade i två lag och hon var progamledaren så att säga. Dock gick det inget vidare för vårt lag. 39-22. haha. Men bättre lycka nästa gång, vi får komma ihåg lagen och ta revanch ;)

Idag har Klin varit här en runda, vi lagade middag och drack rödvin. Värsta romantiska dejten. haha. Hon åkte precis hem tyvärr för hon skulle på nån middag. Men Adam (Grekadam) kommer och hämtar upp mig om nån timme så ska jag hem till honom o se Melodifestivalen. Så är inte ensam så länge till :)

Basse & Nicki är här uppe denna helgen, de ska se Kate Perry imorn. Försöker fixa biljett på blocket nu så jag med kan hänga med :) Annars ska jag iaf försöka träffa dem och ta en fika i alla fall.

Ha en bra lördagkväll!

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0