Jag blir galen!

Jag ser ut som en fotboll i ansiktet.... eller en köttbulle, eller hmm... tjock mullvad. haha. Jag ser inte klok ut i varje fall..
Det började i fredags, jag kände att jag började bli torr i ansiktet och det började klia runt mina ögon. Jag glömde nämligen min ansiktskräm hemma i Sölvesborg och har använt dove´s duschkräm i ansiktet nu sen jag kom upp. Har varit lite sen med att gå och handla... vilket straffade sig nu.............
Igår när jag var på Streetstar använde jag såklart smink, och inne i lokalen med all dans och alla människor blev det väldigt varmt. Så mitt ansikte kliade något fruktansvärt, men vad skulle jag göra, jag ville ju vara där och kolla. När vi sen kom hem vid halv fem i morse så var mina ögonlock ganska svullna och det var så sköööönt o ta bort mitt smink. MEN i morse när jag vaknar. Då kan jag knappt öppna ögonen. fan fan fan. Det är asjobbigt, kliar helt sjukt mycket och jag ser som sagt inte klok ut!!! Jag köpte min rätta ansiktskräm igår så jag smörjer för fullt, lägger skedar i kylen som jag håller mot ansiktet och försöker att hålla god min. Men det är inte lätt, hela jag kokar av frustration. Jag vill bara se normal ut igen och bli helt frisk från min nedrans förkylning så jag kan DANSA! varför ska det vara så svårt o förstå, Du där uppe, andarna runt omkring mig, eller vem det nu är som har hand om vad som händer?! Låt mig vara som vanligt igen! Jag blir galen!

I alla fall. Nu har jag klagat av mig lite... Streetstar igår då ja. HELT FANTASTISKT. Det finns så många grymma dansare! och det häftiga är att många av dom undervisar på min skola vilket är väldigt nice :)
Jag & Sofia kom lite sent dit igår, vi planerade att vara där vid fem tiden men var inte där förrän halv åtta. haha. hon och jag, vi är inte de bästa på att passa tider, men det är så jäkla skönt att vi är så lika och tar det lite som det kommer allting.
Vi var nämligen inne i stan och shoppade på dagen igår och fastnade i Adidas affären på Götgatan. De hade fått in skitsnygga nya kläder plus att de reade ut rätt många grejer för halva priset. Så var praktiskt taget i himmelriket. haha. Det slutade iaf med att jag gick där ifrån med ett par assnygga turkosa skor som jag ska ha o dansa i och en adidas jacka i samma färg så jag kan matcha ;) sweet! och Sofia köpte en svart lite kortare adidas jacka och när de får in rätt storlek ska hon köpa en riktigt snygg adidas dress i en rosa/lila färg :)
Det var det som gjorde att vi blev så sena igår, men vi fick iaf se alla finalerna och dansa ett par timmar efter när allt var slut. Sen gick vi till MAX och stod i kö i ungefär en timme, haha, det var tydligen inte bara vi som var hungriga efteråt. Sen när vi skulle ta t-banan hem så fick vi vänta en hel jävla timme på tåget mot hagsätra. Så vi var inte hemma förrän vid halv fem i morse...

Nu har degen jäst klart! Jag och Jessica håller på o baka pizzor. mummms.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0